خاطرات کلاس من/امواج جامعه
کلاس ششم سوال و مشکلات اجتماعی و....

بچه های گلم امسال در مدرسه نیستم اما هنوز مهر شما در قلبم میتپد وموفقیت شما آرزوی من است

ارادتمند شما میریان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 21 شهريور 1393برچسب:, :: 20:20 :: نويسنده : ز-میریان

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید! ز-میریان هستم از دانشسرایی های طرح 4ساله و اکنون دارای 23سال سابقه کار در مدارس ابتدایی بامدرک کارشناس دبیری آموزش ابتدایی در حال خدمت در پست کارشناس توسعه پیش دبستانی غیر دولتی می باشم
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات کلاس من/امواج جامعه و آدرس romisa.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان